neljapäev, 18. veebruar 2010

Garmin.ee Kõpu rahvarallil


Eelmisel nädalavahetusel toimus Viljandimaal Kõpus rahvaralli, millest sai ka osa võetud. Rahvarallidel osalevad võistlejad tavalistel tänavaautodel.



Nii ajasime meiegi oma väikse 2WB klassi (kaherattaveolised tänavasõiduautod mootoritöömahuga üle 1600 kuupsentimeetri) "riisika" Honda Civic`u ralli starti. Ilma oli talvine ja rada libe.

Kavas oli kokkuvõttes 7 katset, millest üks ka täpsuslõik.
Kuna siinkirjutaja täitis kaardilugeja ametit esmakordselt, siis läks esimese katse lugemine üsna konarlikult. Eriti ajasid kaardilugemise järje sassi katsel vallidesse kinni-jäänud ekipaažid. Aga polnud hullu ja katse lõpetasime oma klassi 4.nda ajaga.

Teisel katsel tuli piloodil sõit juba paremini välja ja minu kaardilugemine ka juba parem. Tasuks klassi teine.

Kolmas katse oli juba täpsuslõik - stardis antakse üldine keskmine kiirus, millega tuleb katse läbida (trikk on ka selles, et aega võetakse tavaliselt võistlejatele teadmata kohas ) .Kiiruseks anti 40 km/h ja seda me siis püüdsime ka järgida oma kahe Garmin GPS seadmega (auto GPS Nüvi 255 ja käsi GPS Oregon 200 - samad seadmed saadaval meil rendis). Ilma karistus sekundita me kahjuks ei pääsenud (oma osa oli selles kindlasti ajakontrollpunktide mitte sünkroonis kelladel), kuid saime siiske üsna täpselt lõigu läbitud oma klassi 2. ajaga.



Neljas katse 7,02km (korduskatsena 6.), mis oli ütlasi ka kogu ralli pikim, õnnestus läbida meil omaklassi vähima ajaga ja nii saigi lisatud kontole esimene katsevõit.


Viies katse oli esimese katse tagurpidi versioon, kus ei tahtnud jällegi see kaardilugemise amet kuidagi välja tulla. Palju puterdamist ning klassi 2WB teine tulemus.


Kuues katse oli meile eduka 4.nda katse kordus, kuid kahjuks oli juba rada väga halvas seisukorras (palju rööpaid ja auke; seda näitas ka tõik, et keegi oli ka oma auto sumbutaja rajale "jätnud") ja võtsime seal juba pisut rahulikumalt. Tulemuseks klassi 4-s aeg.
Viimasel seitsmendal katsel oli samuti rada üpris halvas olukorras (oli ka seda juba 3 x läbitud) ja püüdsime pigem auto tervelt finišisse toimetada, kui viimast võtta. Leppisime klassi 2. kohaga ja selliseks kujunes ka meie koht oma rühma üldarvestuses
4.nda katse track:
Google Earth fail

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar