![]() |
Pilt by Erik Sher |
Saaremaa ralli 2011 startisid Kristo Subi ja Teele Sepp nr.`i all 57. Viimane meistrivõistluste etapp oli otsustav tiitli tagamiseks N3 rühmas.
"Kuivõrd Mulgi rallil meil tehnilistel põhjustel ei õnnestunud head tulemust saavutada ja tiitlit kindlustada, tuli Saaremaale minna endast maksimumi andma," ütles Kristo Subi kaardilugeja Teele Sepp. "Pärast eelmist etappi ei saanud trenni teha, seega lootsime, et jõuame testikatsel n-ö sooja sisse saada, ometi me sinna pärast 10-tunnist kirjutamisringi ei jõudnudki. Esimesele katsele läksimegi siis nii, et polnud pärast Viljandi rallit üldse kruusal sõitnud. Nagu aegadest näha, siis esimene katse meil ebaõnnestus. Olime mõlemad kuidagi rütmist väljas ning kohe esimeselt saime korraliku kaotuse. Teisel katsel saime natukene hoo üles ning sõitsime sekund-sekundis. Linnakatse läks seevastu üle ootuste hästi, saime katsevõidu. See oli meile hea üllatus, kuna me ei ole asfaldil kunagi väga kiired olnud ning andis laupäevaks enesekindlust ning aimu, et tuleb korralik võitlus."
"Kuivõrd Mulgi rallil meil tehnilistel põhjustel ei õnnestunud head tulemust saavutada ja tiitlit kindlustada, tuli Saaremaale minna endast maksimumi andma," ütles Kristo Subi kaardilugeja Teele Sepp. "Pärast eelmist etappi ei saanud trenni teha, seega lootsime, et jõuame testikatsel n-ö sooja sisse saada, ometi me sinna pärast 10-tunnist kirjutamisringi ei jõudnudki. Esimesele katsele läksimegi siis nii, et polnud pärast Viljandi rallit üldse kruusal sõitnud. Nagu aegadest näha, siis esimene katse meil ebaõnnestus. Olime mõlemad kuidagi rütmist väljas ning kohe esimeselt saime korraliku kaotuse. Teisel katsel saime natukene hoo üles ning sõitsime sekund-sekundis. Linnakatse läks seevastu üle ootuste hästi, saime katsevõidu. See oli meile hea üllatus, kuna me ei ole asfaldil kunagi väga kiired olnud ning andis laupäevaks enesekindlust ning aimu, et tuleb korralik võitlus."
![]() |
Pilt by Erik Sher |
Teisel võistluspäeval oli teed vihma tõttu libedad. "Panime taha kitsad lõigatud rehvid. Teised sõitsid laiadega. Lõigatud rehvid ei pidanud üldse!""Kui neljas katse ära jäeti ja viies katse veidi
enne meie starti katkestati, siis tekkis küsimus, et kas me mõne katse
veel sõita ka saame," märkis kaardilugeja. "Saime. Ainult, et Hondast
oli viiendal katsel saanud "tagaveoline" - tagaots tahtis auto ninast
kogu aeg mööda minna ning mitu korda tuli kadakatelt ja teepervedelt
tuge otsida. Kuues katse ebaõnnestus samamoodi. Ilmselt ei ole meie
tagaveo-inimesed."
"Kahjuks oli aga nii, et vahepeal hakkas sadama ning näiteks Taritu katse oli ikka korralikult libe. Eks see on olnud juba terve hooaeg näha, et meile sobivad rallid, kus on kuiv ja katsed kiired. Selline libedal teekattel kitsaste kiviaedade vahel sõitmine sobib Markusele ja Jarmole rohkem, sealt ka nende edu just teise ringi katsetelt. Enne viimaseid katseid oli vahe juba mäekõrgune, kuid nagu öeldakse, siis ralli lõpeb kinnises pargis, mitte üheksanda katse lõpus - seega pingutasime edasi."
Kiired ja kuivad katsed sobisid Kristole ja Teelel paremini. "Aeg tuli hea ning tuju pisut tõusis," sõnas Teele. "Aegadega vaatasime, et kui viimasel katsel konkreetselt "hullu panna", siis saame äkki poodiumilegi, aga see lootus kustus Tartitu katsel, kui punane BMW meid umbes 5 kilomeetrit enda taga hoidis. Viimase katse finišis ei olnud mõtet aegu enam vaadatagi."
Kiired ja kuivad katsed sobisid Kristole ja Teelel paremini. "Aeg tuli hea ning tuju pisut tõusis," sõnas Teele. "Aegadega vaatasime, et kui viimasel katsel konkreetselt "hullu panna", siis saame äkki poodiumilegi, aga see lootus kustus Tartitu katsel, kui punane BMW meid umbes 5 kilomeetrit enda taga hoidis. Viimase katse finišis ei olnud mõtet aegu enam vaadatagi."
Kasutatud www.rally.ee artikli materjale.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar